Podmínky přijetí:
1. Zdravotní pojištění u smluvních pojišťoven:
Všeobecné zdravotní pojišťovny 111
Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra 211
České průmyslové zdravotní pojišťovny 205
Zdravotní pojišťovny Škoda 209
Revírní bratrská pojišťovna 213
Vojenská zdravotní pojišťovna 201
Oborová zdravotní pojišťovan 207
2. Předchozí objednání:
- nejlépe telefonicky na telefonním čísle 568 450 728, nebo 568 450 790, u sociální sestry paní Zdeňky Tobolkové
- písemně na adresu zařízení: PL Jemnice, Budějovická 1172, 675 31 Jemnice
- emailem: pateb@pateb.cz v tomto případě komunikuje administrativní pracovník se sociální sestrou a domlouvají se na dalším postupu.
Pacient se může k léčbě objednat sám, může ho objednat rodinný příslušník, ambulantní lékař, pracovník krizového centra. V případě, že má ZZ volnou kapacitu, je pacient přijat ihned, v případě, že je kapacita zařízení naplněna, dostane žadatel termín do 30. dnů.
V akutním případě a plněné kapacitě je pacient odkázán na krizové centrum, jinou léčebnu nebo na detox dle spádovosti bydliště.
3. Doporučení k léčbě je vhodné, ale není podmínkou přijetí, do léčby přijímáme pacienty i bez doporučení, postačí osobní motivovanost k léčbě.
4. Nezletilé pacienty do 18. let věku musí při příjmu doprovázet jeho zákonný zástupce případně pracovník výchovného ústavu, pokud má pacient nařízenou ústavní výchovu
- nutný je písemný souhlas s hospitalizací zákonného zástupce (i v případě ústavní výchovy)
- doklad s fotografií
5. Pacient nezpůsobilý k právním úkonům je doprovázen svým opatrovníkem.
Zařízení nepřijímá do léčby:
- Partnerské páry, rodinné příslušníky – důvodem je rušení terapeutického záměru.
- Osoby nevidomé, které mají asistenčního psa – důvodem je neschopnost zařízení pečovat o požadavky vyplývající z potřeb zvířete.
- Osoby nevidomé – důvodem jsou bariéry v zařízení.
- Osoby, které závažným způsobem porušily pravidla – v tomto případě je pacientu oznámen důvod a délka, kdy nebude přijat do léčby. Ve velké propouštěcí zprávě je tento fakt uveden. Pokud osoba, vyloučená z léčby závažným způsobem porušuje dobré jméno léčebny, vyhrazuje si vedení zařízení právo takovou osobu do léčby již nepřijmout.
- Technické důvody odmítnutí – zařízení nemá bezbariérový přístup ani výtah.
-
Nedobrovolné hospitalizace a soudně nařízené ústavní léčby.
-
Pacienty, jejichž zdravotní stav není vhodný pro otevřené oddělení.
Copyright (C) 2007 PATEB s.r.o., Vechna práva vyhrazena
Telefon: +420 568450790, +420 568451602, +420 568450728, Fax:+420568450432